Sara-en-Ken-naar-Houston.reismee.nl

Wist - je - datjes

Wist je dat...

... eekhoorn en wasbeer hier een lekkernij zijn

... ik me al suf gepiekerd heb hoe we alles gaan meekrijgen op het vliegtuig

... ik Amerika geweldig ben gaan vinden. Vroeger had ik hier helemaal geen belangstelling voor tot mijn bezoek aan New York vorig jaar.

... wij 29 februari voor een dikke twee weken op rondreis vertrekken?

... ons volgende bezoek 25 februari arriveert

... helemaal fan ben van country muziek, da's echt goed en ontspannend

Laughing

... als we bezoek krijgen op ons appartement iedereen belangstelling heeft voor mijn kaartjes, foto's aan de muur en mijn 2 fotoboekjes

Laughing

... ik dan veel over mijn familie en vrienden vertel. Dus ze kennen jullie hier al

Wink

... Ken al uitkijkt naar zijn eerste twee Belgische pinten

... er nog een baby op komst is, deze keer voor juli

... mijn eerste date met vriendinnen al vastligt

... het hier ook frisser geworden is en veel regent de laatste tijd

... ik overlaatst echt hele vieze chocolade heb gegeten, wat mis ik Côte d'or

... er in ons appartement allemaal grote paardenmuggen op de grond liggen

... ik deze niet mocht doden van Luke, want ze eten de kleine muggen op

... wij het hier al zo gewoon zijn alsof we al heel ons leven in Amerika wonen

... we ons serieus gaan mogen aanpassen aan het leven in België

... ik hoop dat het schitterend weer is als we terug in België zijn

... ik nog zoveel wil zien en doen als we hier zijn

... aan de dames van Victoria's Secret (lingeriewinkel) uitleggen dat je niet voor luipaardmotiefjes bent is zoals uitleggen dat je op school in België niet over de volledige Amerikaanse geschiedenis hebt geleerd. Ze begrijpen het dus niet en bekijken je alsof je van een andere planeet komt. Twee vrouwen in koor: 'Wat? Jij houdt niet van luipaardmotiefjes?' Oohjee

Laughing

... k er al naar uit kijk om terug te beginnen werken? Maar dat dit waarschijnlijk al snel weer over is

Wink

... dit de link naar onze fotopagina is: https://picasaweb.google.com/111641160034048273336/HoustonFebruari2012#

... we over een maand al terug zijn, wat is de tijd voorbij gevlogen!

Tot snel allemaal!

X

Reacties

Reacties

Charles

Klopt iets niet met de link naar de foto's, vind geen foto's van februari, enkel van vorige maanden.

Sara

Opgelost :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!