Sara-en-Ken-naar-Houston.reismee.nl

Nieuwe wist - je -datjes!

Wist - je - dat...

... ik 1 december (dus bijna) eindelijk aan mijn adventskrans mag beginnen die ik hier al een maand heb liggen! Love it!(Normaal koopt onze papa dit elk jaar voor mijn zus (30) en mij (24), dit jaar heb ik dit maar zelf gedaan.)

... ik hoop dat we dit weekend onze boom al gaan halen, ik heb in verschillende winkels al kerstbomen zien staan

... ze hier geen Sinterklaas vieren, dus Iezepies, ik mag wel al een Kerstboom zetten ;-)

... we zaterdag ook naar de Whole Foods geweest zijn. Dit was anders dan in New York, maar het eten zag er ook fantastisch uit.

... binnen vier weken mijn ouders op bezoek komen!

... wij echt al een maand of langer geen televisie meer gekeken hebben.

... ik mijn nieuwe Muppetsloefen eigenlijk niet veel aan doe

... mijn metekindje sinds maandag patatjes eet en ik ongelooflijk fier ben op dat ventje?

... mijn rug veel pijn doet, waarschijnlijk van die pilatesles

... ik dinsdagvoormiddag die Westview school gaan bezoeken ben, voor kinderen met autisme.

... ik als vrijwilliger mag gaan werken op deze school nadat ze mijn achtergrondcheck gedaan hebben (weer gedoe). Nadien kan ik misschien als vervangende leerkracht aan de slag.

... ik mij echt nog geen seconde verveelt heb, zoals iedereen wel denkt

Laughing

... wij allebei erg uitkijken naar onze roadtrip die we in maart gaan maken samen met twee bevriende koppels

... de Walmart zoals de Aldi is

... de standaard popcorn zout is

... zoete popcorn ook wel ‘Kettle corn' genoemd wordt

... onze Côte d'or chocolade nog steeds niet op is (we zijn zuinig met wat lekker is)

... ik donderdag Belgische chocolade ga meenemen naar het feestje van de pottenbakles, ze gaan niet weten wat ze proeven!

... donderdag D-day is! Ik mag mijn pottenbaksels mee naar huis nemen (jawel, met vazen en potten op de bus!)

... wij echt vaak bezig zijn over de verschillen tussen België en Texas. Waar we ons nu al in ergeren aan het terug in België zijn (bediening en service) en waar we ons aan ergeren in Amerika (rijstijl bijvoorbeeld)

... ik graag zou hebben dat iedereen dat ik lief heb naar hier verhuist zodat wij ook hier kunnen blijven

Laughing

... ik nog steeds verschiet wanneer ik hoor hoeveel we moeten betalen in de Walmart maar dat is in dollars uiteraard

... jullie je geen zorgen hoeven te maken: ‘komen ze nu terug of niet?' We hebben nog niet beslist dat we blijven dus we komen terug!

... onze plantjes nog steeds leven (dankzij Ken, ik ben een ramp in planten levend houden!)

... ik blij was op de pilatesles dat ik de dag ervoor mijn nagels heb laten lakken in de spa. De les was op blote voeten te doen en de andere vrouwen (ongeveer tien dames) hadden ALLEMAAL gelakte nagels!

... onze buren geregeld iets komen vragen: melk, boter... Wij hebben sinds begin deze week eindelijk ons glas, waar de melk in zat, terug. Na een maand!

... als we in ons bed liggen elke dag een trein horen (én een hond 's morgens, GRRR)

... we het hier al goed gewoon zijn.

... als we terug zijn even lang hier hebben gewoond dan in ons appartement in Mechelen?

... we nog maar 1 avond met ons twee gezelschapsspelletjes hebben gespeeld

... we onze ‘persoonlijke' spullen van in België niet echt missen. Blijkbaar ben ik toch niet zo materieel ingesteld dan ik dacht

Laughing

... ik de Ice Tea green met gemengde bessensmaak écht wel lekker vind. Ik ben wel de enige. Ons bezoek en Ken vinden het echt vies.

... ik ‘geen tijd' heb om te lezen en nog altijd niet in de bib ben geraakt

... er veel lawaai is op de gang (zoals gewoonlijk)

... als we gaan fitnessen voorbij het zwembad lopen en ik telkens hoop dat Ken er mij niet ingooit. Het ziet er nu echt fris uit

Wink

... het in januari solden zijn en ik me dan eens goed ga laten gaan (Amerika is echt cheap!)

... ik mijn meisjes mis? Ik kijk al ontzettend uit naar meisjesdingen, meisjesavonden, sauna's met vriendinnen, lachen, giechelen... Ken doet toch zijn best om het een beetje te compenseren maar het blijft een typische vent

Cool

... we weer in ‘de drukte' gaan zitten wanneer we terug in België zijn en we hiervoor een beetje bang zijn?

... ik ook uit kijk om terug te gaan werken.

... ik weer veel te veel plannen ben aan het maken voor in België, typisch!

Weetjes van België zijn ook steeds welkom

Wink

Dikke kus

X

Reacties

Reacties

Annelies

Haha zoetie, ik ben ook verschrikkelijk in het levend houden van planten. De enige plant die er hier in slaagt om te overleven, is een cactus. Die is intussen al zo gegroeid dat we hem hebben opgesplits in twee bloempotten. Het was een helse operatie!

Sara

Haha! Wij lijken toch erg op elkaar zenne :-)! Ik kan mij het al helemaal voorstellen die cactusoperatie :-D!

Iezepies

Wist je dat Sara nu al gewoon helemaal een Amerikaanse is, nu ze ook een "eeuwig-jeugdsentiment-als-Sinterklaas" niet meer belangrijk vindt?
Hoofdzaken van bijzaken onderscheiden Sara en dan kom je er wel :-)
Veel liefs x

Iezepies

Ooh en wist je dat de orka Morgan die ik in Harderwijk (Nederland) heb gezien zopas is verhuisd naar... Tenerife?! Naar Loro Parque waar ik die andere orka's heb gezien. Stoer he! :-)

Sara

Heey Iezepies! De Sint vind ik nog wel belangrijk, maar ben niet in die sfeer omdat niemand het er hier over heeft :-). Jippie volgend jaar komt de Sint weer bij jullie langs :-D! Dus in de buurt van België is er nu geen orka meer? Damn.. Anders was ik in NL ook nog eens gaan zien :-D xxx

Iezepies

Dat is de straf van de Sint voor jou :-)
De Sint komt bij ons nog altijd elk jaar, maar volgend jaar zal de aandacht vooral naar één ukkepuk gaan bij ons!
Alles is nu voor de laatste keer zonder, echt gek. Laatste Sinterklaas, Kerstmis, laatste Pasen, ... Verjaren doe ik nog net zonder ons boeleke, maar Simon al niet meer hoor. De tijd gaat veel te snel, nu al. Komen jullie ook maar snel terug! x

Annelies

joehoeeewwww, volgend jaar is er een schattige baby bij!!

Sara

JIPPIEE :-)! Geniet nog van die 'laatste' keren ;-).
Tante Annelies en ik kijken er al naar uit om dat ukkepukje te leren kennen. Dat hij of zij nu maar eerst wat groeit zodat ie snel uit dat 'scampistadium' is.
Wij hebben vandaag ook een SINTERKLAASCADEAU gekregen :-)! Woohoooeee xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!