Sara-en-Ken-naar-Houston.reismee.nl

Nieuwe weetjes!

Wist je dat....

... wij bijna elke dag eekhoorns zien lopen

... Sara dit weekend ook bijpassende oorbellen (bij dat Grieks kleed) heeft gekregen van Ellen.

... wij dit weekend terug in de tijd zijn gegaan én Sara met passende outfit (kleed was een cadeau van Ellen en Brad)

... er langs de weg zeer veel stukken autoband liggen. Ze hebben hier blijkbaar geregeld een klapband

... wij ook eens een ‘racoon' (wasbeer) op de weg hebben zien liggen (PLAT)

... de armadillo (gordeldier) hier heel bekend is en een soort symbool is voorTexas (denk ik) én wij hebben er al twee zien lopen

... wij altijd veel te lang doen over onze boodschappen. Het zijn hier dan ook supergrote winkels!

... we echt al geniet hebben gehad van onze twee kampeerstoeltjes

... Ken Dr Pepper echt superlekker vindt. Sara vind die kersensmaak maar niets.

... er zelfs een MC Donalds is in onze supermarkt

... we meer en meer muggenbeten beginnen te krijgen (!!!!!)

... de familie Vercauteren volgende week een heel programma voorgeschoteld krijgt

... Sara nog meer goed nieuws te horen heeft gekregen uit België, meer bepaald babynieuws

Laughing
! PROFICIAT
Wink
!!!

... kamperen in Amerika niet wil zeggen back to basics maar wel: hoeveel gerief krijgen we in onze pickup. Ze zijn op ALLES voorzien.

... wij geen tv meer kijken, maar films en series via een website (waren de reclame meer dan beu!)

... wij het zelfs koud hebben wanneer het hier 23° C is (*bloos* *bloos*)

... ons appartement al helemaal versierd is voor Halloween

... Sara helemaal into Halloween is en al lekkers voor de zingende kinderen heeft gekocht

... Matisse (metekindje van Sara) zeer veel pakjes zal krijgen deze 6 maanden. Want de metie kan haar niet inhouden met geld uitgeven, uiteraard

Laughing
!

... mijn laptopscherm een echte vliegenmagneet is (ik zit op het terras)

... Sara na het schrijven van deze wist je datjes nog meer muggenbeten heeft gekregen

Laughing

Reacties

Reacties

Céline

Hey Spreeuwieee!!

Leuke wist je datjes moet ik wel zeggen! Maar we beginnen je nu toch wel echt te missen hoor(alé ik toch zeker), het is zo anders en raar zonder onze 4e of 6e man :-)

Geniet er nog van daar en ni teveel geld uitgeven hé ;-)
XXX

Marjan

Ik ga volledig akkoord met Céline. De 6 / 4 is onvolledig!
x

Chloë

Haha zo te zien amuseren jullie je daar wel :)
ik wacht ongeduldig op nog meer toffe verhaaltjes xxx

Iezepies

Hoe leuk zijn die nieuwtjes en de foto's weer?!
Dankjewel trouwens voor de e-card. Ik was er zowaar ontroerd van :-) Ik begin je toch ook al te missen hoor, maar ben evengoed superblij dat jullie het daar zo goed hebben en hou ons gewoon genoeg op de hoogte van jullie doen en laten. Wij doen hetzelfde :-) Lieve zoen xx

Sara

Liefste Célinnie en Marjannie: de viervuldigheid of zesvuldigheid zal snel weer volledig zijn. Ik mis jullie ook :-) We moeten eens skypen met ons 6'en he! Ik heb gisteren nog eens in jullie fotoboekje gekeken :-)

@Houtduif: de verhaaltjes van voorbije weken komen eraan hoor. We zijn er mee bezig :-). En amuseren doen we ons wel, geen probleem :-)

Iezepies, graag gedaan van dat kaartje. Ik moest jullie toch nog eens feleciteren. Ik kon het ni laten ;-).

Dikke kus voor jullie allemaal X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!