Sara-en-Ken-naar-Houston.reismee.nl

Het eerste weekend van oktober

Heeey allemaal!!

Het eerste weekend van oktober was vrij rustig. Vrijdagavond zijn Ken en ik iets gaan eten in Deerbrook Mall en daarna zijn we naar de film 'What's your number' gaan zien. Zondag werden we al om 11u verwacht bij Brad en Ellen. Brad is een collega van Ken die net begonnen is bij Atlas Copco. Zij wonen op ongeveer 45 minuten van bij ons. Brad en Ellen wonen in een zeer mooi huis. Ze hebben een interieurboekje laten zien waar hun woonkamer in staat met foto's en een artikel! Brad had witte wijn voorzien, hij had opgevangen dat ik dat graag drink. Brad en Ellen zijn echte levensgenieters en zijn dol op Belgische bieren. Ze hadden er kei veel in huis. Dus tegen 12u begonnen we aan de aperitief die heel lang zou duren

Laughing
. Zij hadden nog een koppel uitgenodigd: Jing-Jing en Raymond. Raymond is een oudecollegevriend van Brad. Daar zaten we dan...Als je er over nadenkt wel grappig, deze mensen zouden onze ouders wel kunnen zijn
Laughing
(49 en 52 jaar). We hebben ons goed geamuseerd, Brad had lekker gekookt, weer veel bijgeleerd, veel gelachen... Het was eensuperleuke namiddag!

Tijdensde week is er niet veel gebeurd. Behalve dat we de nacht van maandag op dinsdag niet goed geslapen hebben. Er was 's avonds al veel lawaai, geroep en geruzie. We zijn dan toch in slaap gevallen maar werden om 2u terug wakker gemaakt door gebonk op deuren, ik dacht dat het onze deur was. Uiteindelijk zijn Ken en ik gaan kijken aan onze deur (door dat kijkgaatje

Laughing
). En er stond een sheriff te roepen op Justin, onze overbuur. Het koppel aan de overkant (onze leeftijd) zei dat zij hadden gebeld. De sheriff ging binnen en wij gingen terug naar bed. Uiteindelijk heeft deze hele soap -want dat was het, zeker hoe wij op elk geluid reageerden, we liepen als echte ramptoeristen naar de deur- tot half vijf geduurd. Er stonden op een bepaald moment 4 sheriffs voor de deur. Allevier waren ze aan het praten met ons buurmeisje. Zezei dat ze bang was van haar vriend, ze hadden ruzie gemaakt en hij was agressief. Ik was blij dat hun driejarig dochtertje niet thuis was. Om 4u 's nachts hebben we met Ken zijn grootouders gebeld, toch niet voor niets wakker
Laughing
. Ik ben na het hele gedoe gaan slapen, maar Ken is wakker gebleven totdat hij moest gaan werken.

Maandagavond zijn we na het werk naar de dokter geweest omdat ik nog steeds last heb van mijn rechterknie. Ik kwam daar aan en werd gewogen, gemeten, mijn bloeddruk werd gemeten en moest op een hele reeks vragen antwoorden. Daarna kwam de dokter bij me en heeft ze mijn knie bekeken en wat test gedaan. Ze heeft me oefeningen gegeven en pillen voorgeschreven. Als het binnen twee weken niet beter is moet ik een MRI scan laten nemen. Ze vroeg naar welke apotheek we gaan en we zeiden, de goedkoopste. Ze verwees ons naar de apotheek van de Walmart, waar wij winkelen. We konden er onmiddellijk naartoe rijden en de pillen zouden klaarliggen. Wat een grappig maar makkelijk systeem!!

Voor de rest hebben we ons beziggehouden met de wekelijkse dingen. Voor mij is dit dan: werk zoeken, wassen, strijken, kuisen, in de zon liggen, sporten, skypen, mailen...

Dit was het dan!

Liefs

XXX

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!