Sara-en-Ken-naar-Houston.reismee.nl

Kort berichtje

Heey,

Even een kort berichtje...

Gisteren zijn we met ons tweetjes naar de KO boxing fitness geweest. Man man wat was dat! Het was een uurtje sporten en het ging door in een zaal met in het midden een boxring. De les begon en we wisten allebei niet wat er ging gebeuren, de eigenaar had ons nog niets gevraagd, nog niets betaald... Er gewoon aan beginnen dus! Na de eerste paar minuten waren we al aan het afzien

Laughing
! Het was een serieuze zware les. Ik heb nog nooit zoveel zweet gezien in 1 ruimte! Raar maar waar, dat uur vloog voorbij. Het leuke aan de les was dat er zoveel afwisseling was: touwtje springen (niet te onderschatten!), jumping jacks, loopoefeningen, buikspieroefeningenen uiteindelijk het boksen op de boksbal. Uiteindelijk zijn Ken en ik na afloop van de les zelf naar de eigenaar toegestapt. We kregen al onmiddellijk complimenten en hij begroette ons met een grappige en stoere move: vuist tegen vuist
Cool
.

's Avonds waren we kapot en hebben we niet veel meer gedaan, we waren ook pas om half negen weer thuis. Ik heb nog wat gestreken, eten klaargemaakt, tv gekeken en mijn mails gelezen.

En nog goed nieuws!!! Ik heb een uitnodiging gekregen voor een interview bij een cupcake bakkerij/winkeltje genaamd 'crave cupcakes'. Dit interview is voor volgende week dinsdag.Ben benieuwd en ik hou jullie op de hoogte!

XXX

Reacties

Reacties

Marjan

Hahaaa, wie weet komt uw droom nog uit om in een bakkertje te werken :D! Succes!

Céline

ooooh in een bakker met cupcakes!!!
Suuuper seg als je daar zou kunnen gaan werken! :-) Stuur er dan maar een paar op hé :-) ghihi

xxx

Iezepies

Hoe stoer, die KO boxing! En hoe zalig zou het zijn om cupcakes te gaan maken? Ik vind ook dat je er dan mag opsturen én als jullie terug zijn er altijd maken :)
Ik mail je binnenkort nog eens! Zoen x

Annelies V

Hahaha grappig dat je net daarvoor gaan solliciteren. Je hebt dat hier altijd al gezegd dat je dat ging doen :-)
DoeiDoei
xxx

Nele

Zie maar dat je veel inspiratie opdoet voor als je terug in Belgenland bent! :) Jippieee!

XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!