Sara-en-Ken-naar-Houston.reismee.nl

Bijna zover!!

Hallo allemaal,

Nog één keer slapen en het is eindelijk zover!

Morgenvroeg vertrekken we rond 9u 's morgens gepakt en gezaktnaar Zaventem. Rond de middag vliegen we naar Londen en 's namiddags vertrekken we richting Houston

Laughing
!

Vandaag is Ken nog gaan werken en handel ik de laatste zaken af zoals valies maken, nummerplaten binnenbrengen, naar't stadhuis gaan... Een valies maken voor 6 maanden viel eigenlijk beter mee dan ik had verwacht. Ik heb gewoon al mijn kleren meegenomen,haha

Laughing
(met uitzondering van enkele stukken, waarvoor mijn excuses lieve zus, er valt niet veel uit te kiezen in mijn kleerkast
Wink
). Enkele dagen geleden kregen we te horen dat weelks 2 valiezen van 22kg mogen meenemen. Dus waarom zou ik dan niet alles meenemen? Zoals elke avond deze week komen er ook vanavond nog enkele vrienden afscheid nemen. We zijn eigenlijk lang bezig geweest met afscheid nemen van iedereen, sommige mensen hebben we wel twee of drie keer 'goeiendag' gezegd
Laughing
. Het valt beter mee dan ik had verwacht. Maar de blijtmomenten gaan nog komen, ik voel het
Laughing
. (Wie was het weer dat mij per se wou doen wenen? Ik zal je laten weten of het gelukt is
Wink
). We kijken er allebei erg naar uit om te vertrekken, we hebben er tenslotte lang genoeg op zitten wachten.Zeker na deextreme Belgische zomerhebben we goesting om een warm zonneke opons gezicht te voelen schijnen
Cool
.

Zo, ik ga jullie al laten want ik heb nog een heleboel in orde te brengen.

Tot de volgende,

Sara XXX

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!