Sara-en-Ken-naar-Houston.reismee.nl

OPA*

Hello!

Vrijdagavond zijn we na het fitnessen thuis gebleven voor een rustig avondje.

Zaterdag werden we al om 11u verwacht op een Grieks festival in Midtown. Dit vind jaarlijks plaats en vond plaats aan de Orthodoxe kerk (heel mooie kerk trouwens). Er waren optredens van de Orthodoxe schoolkinderen. Ze traden op in Griekse klederdracht en dansten op Griekse muziek. Heel mooi! Er was zeer veel Grieks eten en lekkernijen. We hebben van verschillende dingen geproefd en het was echt verrukkelijk!! Vooral de gebakjes: Baklava etc.Er werd verschrikkelijk veel wijngedronken. Bijna iedereen liep met een fles wijn in zijn handen en dat in de vlakke zon. Achja het was gezellig

Wink
. We waren daar met Brad en Ellen maargeraakten al snel aan de praat met verschillende mensen.We hebben zeer lang gepraat meteen koppel uit Engeland. Zij waren hier 18 maanden en woonden hiervoor op de Bahama's. Die vrouw was grappig. Zo'n echte
Laughing
. Ze heeft me verteld over waar ik allemaal moet gaan winkelen. De Galleria blijkt een leuk shoppingcenter te zijn. Ze vernoemdeverschillende designer winkels, ni echt voor mijn portemonnee denk ik. En Marjannie, blijkbaar is er hier ook zoiets als Magnolia bakery zoals in NYC!! Is het nu een zusje ervanof ook een Magnolia bakery? Dat moet ik nog uitchecken
Wink
. Er was ook een giftshop waar Ellen en ik zeer lang hebben in rondgewandeld. Er waren mooie kleren, juweeltjes... Daarna zijn Brad en Ellen zonder dat ik het wist een kleedje voor mij gaan kopen. Ik was aangenaam verrast. Zou het zelf niet kopen, vond het nogal duur voor wat het was. Maar het is wel een grappig en mooi kleedje
Laughing
. Dat had helemaal niet gehoeven, maar zo is Ellen. Typisch Houston ook! Zaterdag was het een hele dag super warm, plakkie-warm ook
Cool
. Maar het heeft rond de middag toch ook een paar buien gedaan, wat wel deugd deed! Op weg naar huis hebben we enkele hertjes gezien, kei schattig! 's Avonds zijn we, je raad het nooit, naar de cinema geweest! We hebben de film 'Dream House' gezien.

Zondag hebben we niet veel gedaan buiten 2,5 in de fitness doorgebracht en naar de Walmart geweest. Het was de hele dag aan het stortregenen. Er waren weer extra weerberichten. Het zou 5x zoveel geregend hebben op 1 dag dan de hele periode van juli tem augustus. 's Avonds kreeg ik een telefoontje uit België. Het was een goede vriendin met het heuglijke nieuws dat ze verloofd is!!! Nog eens een dikke proficiat he

Wink
! Echt leuk om zoveel nieuws te horen vanuit België, dat neemt de afstand weg.

* 'Opa' is een kreet die we zaterdag op het festival regelmatig lazen en hoorden. Het is een vreugdekreet.

=> De foto's staan op de picasapagina <=

Dikke kus,

Sara

Reacties

Reacties

Iezepies

Ik zie geen foto's hoor, enkel die van jullie afscheidsfeestje staan op de picasa :(
Maar het is daar precies nog altijd leuk en duidelijk zoveel te ontdekken.
Hoeveel uurverschil is het ook alweer? Jullie vroeger of later en hoeveel uur? xx

meerkat

Leuk om te lezen dat jullie het daar zo goed hebben :) Dat kan ook bijna niet anders hé...spreeuw en jack in amerika!!
Geniet er nog super hard van daar!!!
En die goede vriendin is heeeeel blij dat je thuis was en de telefoon opnam. T was super je te horen.
Dikke kus xx

Sara

@ Iezepies: goed dat je het meld!! Dan zal ik er dadelijk even naar kijken ;-). Bij ons is het 7 uur later.
XXX dikke kus!

Sara

@ Meerkat: ja we hebben het hier idd goed :-). Ik was ook heel blij u te horen :-) Eerste keer dat ik hier gebeld heb met België met een telefoon. Ne keer iets anders dan skype :-D. Laat weten als jullie een datum hebben he ;-)
XXX

Iezepies

Jaaaa, nu staan ze er op! Mooi, mooi, mooi!!! En wat een giant pistool :-) Zoen x

vercauteren urbain

eindelijk gevonden maar geen foto's weet ook niet waar of hoe zoeken pé

Sara

Hallo Pé!
Leuk dat je nu weet hoe onze blog werkt. Nu kan je alles volgen :-). Ik moet er dringend nog eens wat verhalen opzetten, ik loop wat achter.
Hier is de link van onze fotopagina: https://picasaweb.google.com/111641160034048273336

Groetjes en tot blogs!
Ken en Sara

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!